SaldeoSMART

SaldeoSMART to program wspomagający pracę księgowych i ułatwiający komunikację z klientami, który użytkujemy od 2020 r. Umożliwia on współpracę z klientami w formie zdalnej bez konieczności przekazywania dokumentów do biura w formie papierowej.

Nowoczesne zarządzanie biurem

Program SaldeoSMART odczytuje papierowe i elektroniczne faktury. Wystarczy jedynie dodać do aplikacji plik z wygenerowanymi fakturami w formie pdf lub zeskanować faktury papierowe. Program sam rozdzieli pliki na poszczególne faktury i odczyta dane z dokumentów. Następnie weryfikujemy poprawność danych i eksportujemy dokumenty do programu księgowego.

Platforma SaldeoSMART umożliwia także odczytywanie wyciągów bankowych i import ich do programu księgowego.

Oszczędność czasu

Dzięki wprowadzaniu dokumentów bezpośrednio do programu, klient otrzymuje dostęp do archiwum, które w uporządkowany i przejrzysty sposób pozwala szybko znaleźć potrzebne informacje bez konieczności kontaktowania się z biurem rachunkowym.

Zachęcamy do zapoznania się z programem SaldeoSMART:

https://www.saldeosmart.pl/