SaldeoSMART
SaldeoSMART to program wspomagający pracę księgowych i ułatwiający komunikację z klientami, który użytkujemy od 2020 r. Umożliwia on współpracę z klientami w formie zdalnej bez konieczności przekazywania dokumentów do biura w formie papierowej.
Nowoczesne zarządzanie biurem
Program SaldeoSMART odczytuje papierowe i elektroniczne faktury. Wystarczy jedynie dodać do aplikacji plik z wygenerowanymi fakturami w formie pdf lub zeskanować faktury papierowe. Program sam rozdzieli pliki na poszczególne faktury i odczyta dane z dokumentów. Następnie weryfikujemy poprawność danych i eksportujemy dokumenty do programu księgowego.
Platforma SaldeoSMART umożliwia także odczytywanie wyciągów bankowych i import ich do programu księgowego.
Oszczędność czasu
Dzięki wprowadzaniu dokumentów bezpośrednio do programu, klient otrzymuje dostęp do archiwum, które w uporządkowany i przejrzysty sposób pozwala szybko znaleźć potrzebne informacje bez konieczności kontaktowania się z biurem rachunkowym.
Zachęcamy do zapoznania się z programem SaldeoSMART: